sunnuntai 28. marraskuuta 2010

The best day ever

Io e amore mio Greta!
 Eilen lauantaina 28.11.2010, oli kyl nii sellanen päivä et on kiitollinen et on olemassa. Oli tooodella upea päivä pienten asioiden ansiosta. Aamusella kävelin auringonpaisteessa kouluun ja mulla on rento 4h päivä koulussa. Ja sain 9 englannin puhe kokeesta. Hyvä minä!
Kotiin päästyä syötiin todella oudosti, nimittäin lohta PERUNOILLA? tuli kotoisa olo kun ulkonakin näkyi lumihiutaleita ja lautasella pottuja. Sitten 3 aikoihin lenkkeilemään papán kanssa. Heti 1h lenkin jälkeen kiireellä vaihdoin vaatteet ja katsoo Erican kanssa sen veljen fudis peliä:)! ne hävis tosin 2-1 mut eipä se tunnelmaa haitannu. Ei oltu missään Italia vs. Espanja pelissä, mutta herranjumala ku sieltä ehkä n.10hengen yleisöstä lähti cazzo! merda!
huutoja.. Mutta Erican veli pelasi hyvin:) Sitten mentiinkin kattelee Saronnon keskustaa koska jouluvalot ovat saapuneet! Ainakin osittain.. Oli niin ihanaa olla Erican kanssa, se on sellainen jokaisen vanhemman unelma tyttö 1. soittaa klarinettea (kirjoitinkohan oikein)
2.aina kiitettäviä arvosanoja 3. laulaa kuorossa/omassa bändissä 4. on kirkossa vapaa ehtois työntekijänä 5. tanssii pari tanssia 6. on aina kaikille ystävällinen 7. Ja on todella kaunis! 8.Paljon ystäviä , suosittu siis.
.. kyl näit kehui riittäis,mut tossa pääpointit. Ihanaa kun on sellainen ystävä lähellä:)
Keskustassa sitten törmättiinkin meidän luokkalaisiin Aliceen ja Gretaan:) Ihania tyttöjä hekin ja nautittiin upeat aperitivot Muzzassa:) Vietettiin pikkujouluja, joista jouduin selittämään tytöille pitkääään...
Erica ja Alice!

Kuinkas mä näytän noin isolta?

Namnam

Tollasia jouluvalo palloja:)Erica sanoi moneenkertaan et noi
siniset valot on rumat, ja kinasteltiin siitä paljon:D

Yritettiin löytää Ericalle talvi pipoa mutta se menikin
ihan pelleilyks, vaihteeks:D Äiti, miten ois
tää leopardi kuosi?Isi?Lari?
 Käytiin shoppaa Ericalle pipon lisäks uutta mikrofonia:) löydettiinkin hieno, ja lauleskelin musiikki kaupassa suomeks joululauluja, kerättiin kaikkien huomio erican kanssa:D
Mä niiiiiiin tykkään Ericasta kamuna... siis se on sellanen unelma ystävä joka aina ottaa mut huomioo ja auttaa ja kysyy onks kaikki hyvin ja ahhhh... oon niin onnellinen että löydin Erican. Ei tosin ollut vaikee löytää kun hän tuli istuu mun viereen heti kolmantena päivänä:D!Shoppailun jälkeen meninkin kotiin illalliselle. Kateltiin telkkaa ja syötiin mun  lempiruokaa, Piadinaa. nam nam. Sitten Laquintanan Sara soittikin että "sara dove seii??"
Papá heittikin mut sitten Saran luo... tosiaan siihen 100m päähän, mutta ei, sara ei saa kävellä yksin pimeällä:D! Tää kokoaikainen kuskailu tarvii totuttelemista..
Vieteltiin Laquintanan kanssa tyttöjen iltaa
Värjättiin mun juuret ja meikkailtiin.
Kateltiin leffoja , mutusteltiin riisikakkuja.
Skypetettiin Saran amerikkalaisten kavereiden kaa.'
Naurettiin taukoamatta.
Sara halus kokeilla mulle tollasii tummempii silmii.
Ite en niin tykänny, mut se kehu maasta taivaisiin:D
Ite ehkä tykkään luonnollisemmasta.
Sara on kyl nii nätti tytsy:)


Tässä viel näit herkkui Muzzasta<3
Aina ku ostaa apertiivin ni tulee tollaset himmeet hösselit kaupan päälle.
tosiaan koko homma yhteensä 15e/4hlö
Saran kanssa vielä vähän tänä aamuna jumppailtiin ja juoruttiin meidän koululaisista.
Mulla oli niiiiiiiin upea päivä, ja siitä kiitos näille upeille ihmisille.
Mietin tossa päivällä eilen, että herranjumala.
Mä oon luonu tän mun elämän tänne ihan itse, ilman kenenkään apua.
Mä oon ite tutustunu näihin ihmisiin,löytäny ne munlaiset ja oppinu kieltä.
Selvinny kohta jo 3kk ihan ilman omia suomen kavereita, perhettä, läheisiä...
Oon ihan ite luonu oman uuden mailman tänne.
Ja ne ihmiset jotka on mun lähellä tulee olee mun ystäviä vielä monien monien
vuosien päästä. Ja tää kokemus on varmasti yks upein kokemus mun koko elämässä.
Tästä kiitos äiti ja isä, kun teitte sen mahdolliseksi.
Kiitos rakkaat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti