tiistai 28. joulukuuta 2010

Buon Natale!

 HYVÄÄ JOULUA! BUON NATALE! FELIZ NAVIDAD! GOD JUL! MERRY X-MAS!
sori että olen TAAS myöhässä postaukseni kanssa, mutta meillä kotosalla ei ole netti pelittänyt. Eli! Joulu meni nopeasti ohi, ja mulla ei ollut hirveen vahvoja joulufiiliksiä.
Anyways, maha oli täynnä, mieli onnellinen ja paljon lahjoja tuli.
Tässä ensimmäisenä vähän joulukuusen koristelua. Meille tuli tollanen hopea kuusi, nyt siinä on vielä karkkeja roikkumassa!namnam.

Mä olin enemmän kuin innoissani kuuse koristelusta. Sillä siitähän se joulunodotus alkoi;)
Meillä oli hirveät draamat joulukuusen väristä. Siskoni halusi kokonaan hopean kuusen, niin sellainen sen piti olla. Meillä
ei ollut tarpeeksi hopeapalloja, joten niitä lähettiin sitten erikseen ostamaan isosta ostoskeskuksesta-.-
Host isä vei mua Saronnon keskustaan kattomaan "presepejä" eli tollasia jeesuksen syntymästä kertovia pieniä asetelmia.
Niitä oli ihan hirveästi ja upeissa väreissä
ja wauu! oli tosi kaunista. Silloin alkoi tuntumaan jo joululta.



 Tälläinen kuusi sitten tuli:) Todella kaunis, ens vuonna kotona Suomessa mäkin haluan panostaa kuuseen näin paljon!
Brea, se taidekoulu. Vitsi se on kyllä sellanen kunnon historiallinen monumentti mun mielestä. ja ihan pirun inspiroiva. NIIIN eri luokkaa ku toi Helsingin torkkeli.
 Tollon joskus vähän ennen joulua oli lunta maassa, mutta itse aatto oli sateinen-.-
Harmitti vähän, mutta ei sillä sen erityisempää väliä. Mulla ei nyt ole kuvia sieltä 24pv illalliselta, koska en viittiny Marchesien (Diegon perheen) joulunvietto juhlis olee mikää kiinalainen kuvaaja:D Oli sen verran hienot kekkerit ihan Duemon vieressä!
 Mulla ja Ginillä oli samanlaiset nutturat kukilla, Mä tein;)! Äidin opettama nuttura.
Oltiin ylellisen näköisiä. Nää pikkusemmat tytöt on Catherina ja Giulia, ja eiköhän Giulia halunnut samanlaisen nutturan...
 Hihii! mä tein Gaian kanssa mokkapalaa! kaikki tykkäs hirveenä:) Oisin tehny jotain siistimpääki mut sen ruuan piti olla kestävää sillai et kestää monta päivää ja helposti kuljetettavaa.. joten päätettiin tehdä tälläst iisimpää:)! kaikki tykkäs hirveenä.Vasemmalla on tota Italian tunnettua Panettonea Mascarpone kastikkeella. Se Panettone on niinku makeeta pehmeetä leipää kakun muodossa+ kuivattuja hedelmiä sisällä. Iha jees.

 Kikkarat päässä näytän btw ihan enkeliltä:D
 Saran kanssa tuli hengattua eilen:) eli 27pv. Oli tosi mukavaa. se tyttö on niin mun mieleen.
Ollaan tässä kuvassa ku enkeli ja demoni:Dmustaa ja valkosta.

Tässä lopuks sukujuhlien sähläystä. Toivottavasti näkyy! :) Nyt meen moikkaa Ericaa!
CiaoCiao, palaillaan.

3 kommenttia:

  1. ui vahan siistin kuulosta toi italia ! eli ymmarratko nyt melkein kaiken mita ne puhuu??:D

    VastaaPoista
  2. Mulla oli aivan älytön joulumieli vaikkei meillä ollu ees kuusta!

    VastaaPoista
  3. mellu: kyl mä joo;) alkaa olla iisimpää ja iisimpää.
    Lari: en oo yllättyny ettei sul ollu kuusta:D varmaa siks sul oli ku pääsit niihin nedin joulukarkeloihinja sul oli repus parin kilon kalkkuna;)

    VastaaPoista