maanantai 3. tammikuuta 2011

Buon capodanno!

Hyvää uuveetä!
Mun uuden vuoden aatto meni oikeen mukavasti. Aamu alkoi Saran kanssa. Vietettiin vähän tyttöjen hemmottelu iltapäivää. Mä otin kasvojen syvä naamion / puhdistuksen ja perus manikyyrin. Sara otti sellasen.. hmm, ei solariumin eikä suihkurusketust vaan jonkun muun? ja geelikynnet:) Oli ihanaa rentoutuu ja miettii omia juttuja. Myöhemmin päiväl Milanoon pyörii ja kattelee menoa. JA ensimmäistä kertaa olin ostamatta MITÄÄN vaatetta, meikkiä, plus mitään muutakaan roinaa. Ylpeys* . Saran kanssa tuli naurettua ihan hirveenä. Mun uuden vuoden päivä oli yhtä ihana kuin iltakin kiitos mun kaksosen.
meiän lähistöllä oleva kauneushoitola missä on toodella
mukavaa henkilökuntaa:)
Sara anto mulle tollasen ison sormuksen mikä sil on kultasena:)
Niinku kaveri sormus, awww.





 Illemmalla sitten siinä jossai 20.30 aikoihin, kun olin toivotellut perheelle hyvät uudet vuodet menin Erican luo jonka kaverin kyydillä mentiin yhtiin private kemuihin viettämään vaihtuvaa vuotta. Mulla on toi mötiivin mekko päällä. Must se kuvasti hyvin raketteja, mut kaverit sano et se on hirveen kesänen-.- ihan sama:D
Oli tooooodella ihanaa olla Erican ja muiden kavereiden kanssa uusivuosi!
Kun vuosi vaihtui me huudettiin Erican kanssa hirveenä! Mulle tuli sellanen uskomaton tunne et herranjumala, tääl mä bailaan uutena vuotena muiden italialaisten keskellä ja oon osa italiaa. Mulle tuli ihan uskomaton nostalginen fiilis:D! HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!
Meiän tyttö porukkaa:) Sain juhlista paljon myös uusia tuttavuuksia.




Ikävä tosin tuli kotia, iskää, äiskää ja Laria... On mulla ikävä tietysti Lordia ja kavereitakin.
Mutta yleensä uusi vuosi ja sen lähipäivät oon ollu kotona porukoiden kanssa. Ja tää vuosi alkoi ilman niit kaikkein läheisimpii ni tulee tosi jännä ja ontto olo. Nyt sitä osaa arvostaa et ne parit isoimmat juhlat vuodessa on UPEETA viettää omien murusten kaa.
isukki on tässä kuvassa siinä asennossa,
mistä tuun aina muistaa isin.

isi on ISO:D Kuvassa myös Vanessa.
Äiti oli yhteyshenkilö tälle vaihtari tytölle.
(oliks hän Kolumbiast?)

äippä<3

Lali
Vitsi, ei ois kai pitäny tehä tätä uv postausta nyt kun oon menossa nukkuu kun on eniten ikävä:D koska mun uusi vuosi oli todella railakas ja juhlittiin paljon. Jaloissa vieläkin korkkareiden uurteet:D ei meinannu saada ees niitä irti jaloist, mutta oon herkällä päällä ja ikävöin kotia. Kai tää oli odotettavissa kun nää on nää Suomen perhe keskeisimmät ja suurimmat juhlat...


+, nauttikaa tästä mua aina naurattavast videost/biisist:D oon näyttäny tätä Italialaisille kavereille ja ne on naurana ihan kippurassa. Kaikki tääl muuten tuntee madventuresin ja duudsonit? ei ihme et ne kaikki sanoo et suomalaiset on SPAZZI!eli hulluja:D
http://www.youtube.com/watch?v=OqoKizBhmyA


Ja nyt tän illan fiilikset..
Missä mun muruseT on?
http://www.youtube.com/watch?v=EO0p_U1w89A

ps. must Jenni V on onnistunu tosi hyvin biisin ja videon, peukut pystyyn sille neidille!


Sara kuittaa ja vetää peiton korviin, toivottavasti teillä yhtä ikävä mua ku mul teitä:)Ciao!

1 kommentti:

  1. Kivoja kuvia sun perheestä :) Lari on ihan junnu sen kuvassa :D Sähä vaa hemmottelet ittees siel, ku kaikis hoidois käyt ;) Kivaa et sul on menny uv hyvin. Terkkuja ja haleja sinne!

    VastaaPoista