keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Moomin

Tätä ette ehkä usko.. Meille tuli maksu TV sellanen kun Sky-nimeltään.
Siinä näkyy jotai tuhansii kanavii ja mm. mun lempparit disney channel sun muut:D
Kaikkii siistei dokkareitkin on tullu kateltuu+ihanat leffa kanavat! Mut tosin kaikki Italiaks dupattuna-.- MUT EI SIINÄ VIELÄ KAIKKI, LÖYSIN NIMITTÄIN YHDELTÄ KANAVALTA MUUMIT!
ja nekin tietysti Italiaksi! meinas itku ja nauru tulla samaan aikaan!
että tälläst..


Mulla on mennyt hyvin, koulu alkoi maanantaina, ja niin alkoi uintikin, oon jo parin päivän aikan uinu 16km, et koville ottaa! Tänään keskiviikkon oli lepopäivä:)
Huomenna sitten taas Laquintanan kanssa altaalle. Toivottavasti en kuole:D
Tuntuu heti et ois laihtunu!
tulipahan vessakin samal kuvattuu(Y)

sopii hyvin muumi postaukseen ku oon
itekki muumin näkönen:D
Mut juu, katon southparkkii ennen illallista:)
Heipsaa!

2 kommenttia:

  1. MUUUMIIIT! hahaa voin kuvitella millasena yllatyksena tuli :P ja mitaah, 16km parin paivan aikana?? eli nahtavasti on ollu melkoinen ikava allasta? :D <3

    VastaaPoista
  2. oli juu:D ja nää ui ihan HIRVEEEENÄ.
    sit mä yritän pysyy peräs:D!
    mmh! mieti vaa loksahtiko leuka alas... jiiizzzz.
    ei vissii siel banaani landias näy?:)<3

    VastaaPoista