torstai 20. tammikuuta 2011

Petite chouette

MULLA ON SURU UUTISIA!!
Mun ihana ihana kaveri Marie , belgialainen vaihto-oppilas palaa takaisin kotimaahan:((
Sillä on ollu alusta asti ongelmia perheen kanssa ja nyt niillä oli tullu molemmilla osapuolilla, perheellä ja Mariella mitat täyteen. Aluks Marien piti palata vasta helmikuussa, mutta palaakin jo ensi maanantaina!!
:(( Oon ollu molto triste , koska en halua että Marie, joka on mulle tosi tärkee ystävä täällä jättää mut! ... Mut onneks se palaa viel yhden viikonlopun visiitille 20-22 helmikuuta<3
oltiin joskus ihan alussa klubilla yhdessä!
siitä meiän juttu lähti!:)
Silloin en puhunut sanaakaan italiaa,mutta silti kummasti aina
ymmärrettiin toisiamme<3

noi abbiamo sempre tempo divertente!

Finlandia<3Belgio

pusu Belgialle!

pelleillään aina<3

Marie teki tän facebookkiin<3
Ricordati di me perché io non di dimenticherò mai= muista minut koska minä en koskaan unohda sinua.. Rakastan sinua kaikki varmaan ymmärtää?
Kuinka ihana joku ihminen olla voikaan<3
Parasta Mariessa on se että Marie puhuu ainoastaan ranskaa tai Italiaa, niin alusta asti ei olla muuten voitu kommunikoida kun italiaks.. On ollu usein aika hauskoja väärinkäsitys/ hiljaisia hetkiä:D mutten vaihtais yhtäkää hetkee Marien kanssa!
Se sanoi mulle että mun on pakko tulla Belgiaan hänen luokse! mulla ei kuulemma oo vaihtoehtoja:D Ihanaa kun alkaa olla koteja ympäri mailmaa!
Mutta! Marieta tulee ikävä, mun pientä pöllöä eli Petite Chouettea<3
Meen nyt nuksii ja huomenna taas altaaseen!Ciao e buona notte

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti